Úvod do Public Relations.
Na našem vzdělávacím semináři Vás zasvětíme do Public Relations (PR) a naučíme Vás osvojit si efektivní nástroje budování pozitivní image.
Popis semináře:
Seminář je určen zaměstnancům i podnikatelům, kteří ve své marketingové praxi dosud nevyužívali nástroje Public Relations.
Místo konání:
Univerzita Karlova v Praze - Právnická fakulta, nám. Curieových 7, 116 40 Praha 1
Datum konání:
bude upřesněno
Prezence:
8.30 - 9.00; výklad: 9.00 - 12.00, 13.00 - 15.00
OBSAH SEMINÁŘE:
- Seznámíte se základními principy práce novinářů a budete schopni s nimi komunikovat k oboustranné spokojenosti
- Naučíte se kdy použít PR a kdy reklamu
- Osvojíte si nástroje PR jako jsou:
- Media Relations tzv. komunikace s médii – tiskové zprávy, tiskové konference, publicita
- Government relations – vztahy s vládními institucemi
- Public affairs – vztahy s neziskovou sférou
- Investor relations – vztahy k akcionářům, investorům
- Community relations – komunikace s blízkým okolím
- Employee relations (interní komunikace) – vztahy se zaměstnanci
- Minority relations – vztahy s menšinovými skupinami
- Publikace – výroční zprávy, zaměstnanecké časopisy, zákaznické časopisy
- Firemní identita – zachování jednotného užití barev, grafických prvků a typografie v prezentačních materiálech
- Firemní kultura
- Lobbování
Praktické cvičení:
- vytvoření a zpracování tiskové zprávy a tiskového oznámení
- příprava redakčních materiálů, zpracování textů a podkladů
- organizace tiskových konferencí
- organizace snídaní s novináři
- uspořádání mediálních akcí
- krizová komunikace
- monitoring médií
V průběhu semináře není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.
V ceně semináře je zahrnuta 21% sazba DPH, studijní podklady, občerstvení a oběd.