• IDEA--IQ, a.s.
  • IDEA--IQ, a.s.
  • IDEA--IQ, a.s.
  • IDEA--IQ, a.s.
  • IDEA--IQ, a.s.

Media, public relations (Kod: 006)

Media, public relations

Úvod do Public Relations.
Na našem vzdělávacím semináři  Vás zasvětíme do Public Relations (PR) a naučíme Vás osvojit si efektivní nástroje budování pozitivní image.


Popis semináře:
Seminář je určen zaměstnancům i podnikatelům, kteří ve své marketingové praxi dosud nevyužívali nástroje Public Relations.

Místo konání:
Univerzita Karlova v Praze - Právnická fakulta, nám. Curieových 7, 116 40 Praha 1

Datum konání:
bude upřesněno

Prezence:
8.30 - 9.00; výklad: 9.00 - 12.00, 13.00 - 15.00

OBSAH SEMINÁŘE:

  1. Seznámíte se základními principy práce novinářů  a budete schopni s nimi komunikovat k oboustranné spokojenosti
  2. Naučíte se kdy použít PR a kdy reklamu
  3. Osvojíte si nástroje PR jako jsou: 
  • Media Relations tzv. komunikace s médii – tiskové zprávy, tiskové konference, publicita
  • Government relations – vztahy s vládními institucemi
  • Public affairs – vztahy s neziskovou sférou
  • Investor relations – vztahy k akcionářům, investorům
  • Community relations – komunikace s blízkým okolím
  • Employee relations (interní komunikace) – vztahy se zaměstnanci
  • Minority relations – vztahy s menšinovými skupinami
  • Publikace – výroční zprávy, zaměstnanecké časopisy, zákaznické časopisy
  • Firemní identita – zachování jednotného užití barev, grafických prvků a typografie v prezentačních materiálech
  • Firemní kultura
  • Lobbování


Praktické cvičení:

  1. vytvoření a zpracování tiskové zprávy a tiskového oznámení
  2. příprava redakčních materiálů, zpracování textů a podkladů
  3. organizace tiskových konferencí
  4. organizace snídaní s novináři
  5. uspořádání mediálních akcí
  6. krizová komunikace
  7. monitoring médií

 

V průběhu semináře není povoleno pořizovat audio ani videozáznam.

V ceně semináře je zahrnuta 21% sazba DPH, studijní podklady, občerstvení a oběd.


Cena: 3 600 Kč
Množství: 

Copyright MAXXmarketing Webdesigner GmbH