Hodnocení kvality vzdělávání
Velice si vážíme našich posluchačů a proto jsme je zapojili do hodnocení kvality výuky.
1.Hodnocení je možné provádět ve všech uskutečňovaných vzdělávacích modulech.
2.Hodnotit lze každý vzdělávací okruh bez ohledu na to, zda jde o okruh povinný, či povinně volitelný.
3.Hodnocení lze provádět jedenkrát za vzdělávací rok. Hodnoceným obdobím je zpravidla minulý vzdělávací okruh.
4.Předmět hodnocení:
a.kvalita vzdělávacích okruhů,
b.kvalita pedagogické činnosti jednotlivých lektorů
5.Posluchač má právo účastnit se hodnocení anonymně.
6.Hodnocení může být ve formě písemné, či v elektronické
7.Při hodnocení se užívá numerické škály. Je zde však prostor i pro volné slovní vyjádření konkrétních připomínek či poznámek pro zlepšení.
Cílem hodnocení vzdělávání posluchači je: přispět k upevňování a zlepšování pedagogické činnosti v institutu a ke zdokonalování přípravy, organizace, obsahu, průběhu a návaznosti vzdělávání v různých vzdělávacích okruzích, modulech, popřípadě programech, jakož i k posilování odpovědnosti lektorů a posluchačů za kvalitu vzdělávání.